czwartek, 9 maja 2013

Gify

                                              Fanka: Niall [T.I] to su*a !
                                              Niall:
                                   
                                         Lou: Zayn pokaż jak bronisz naszych fanek.
                                         Zayn :

Ty: Niall koniec z wydawaniem pieniędzy na jedzenie z Nandos !
Niall : Nie ! 

Ty: Zapomniałam o sosie do spaghetti.
Niall:

Zwiedzasz miasto, nagle tracisz orientację w terenie i postanawiasz spytać o drogę.
T: Przepraszam....
H: Słucham.
Ty: Harry Styles? 
H: No..Tak. 
T: Mogę prosić ...
H: Chodź ze mną.
Po 10 minutach:

Niall: 
Ty: Przykro mi. 

Lou: Harry z kim chcesz iść na bal?
Harry: Z [T.I]

Ty: Harry możemy zamienić kilka słów?
H: Jasne.
Ty: Ostatnio wiele sie wydarzyło...wiesz,że....
H: Nie wiem...?
Ty: Nie wiem jak mam Ci to powiedzieć. Nie jest to dla mnie łatwe. 
H: Proszę...nie mów już nic. 
Ty: Chciałam Ci tylko powiedzieć, że Cię kocham.!
H:  Też Cię...
H:...kocham. 








2 komentarze: