sobota, 25 maja 2013

Gify

                Ty: Zaraz będę .
                Niall:

Niall: Dostałem od niej Burgera! 

Niall: Kochanie zobacz kogo przyprowadziłem!
Ty: 

H: Z drogi! On idzie z nami.

Harry: Kochanie, gdzie jesteś ? Mam dla Ciebie niespodziankę.

Niall: Louis chce Ci coś powiedzieć.
Louis: Nie słuchaj go.

Niall: Nie ma już cheeseburgerów.

Niall: Potrafię chodzić jak Joanna Krupa. 

Niall: Patrz, Nandos! 


Niall: Dzień dobry. Poproszę frytki, colę, burgera i może jeszcze...
Kajer: Przykro mi, ale czekamy na dostawę.
Niall: 


Louis: Związałem mu buty, uciekamy! 

Lou: Masz buziaka od [T.I]

*Gdy wchodzisz do domu*

Menadżer: Kto chce zdjęcie z [T.I] ?

Menadżer: Jedziemy do Polski!
1D: Jeaaaah !

Liam: Mówiłeś, że ją kochasz.
Harry: Zamknij się!

Lou: [T.I] chodź tu !
Ty: No co jest?
Lou: Ten idiota Niall znowu zjadł mi marchewkę!

Ty: Hej!!!??? Kto znowu ruszał moją bieliznę?! 
1D: Wiejemy!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz